duminică, 22 februarie 2015

Ai preț în ochii Mei

Îndoieli de vin din zare
Teama-n suflet să-ți strecoare
Să nu te temi de nimic!
Nici necaz, nici încercare,
Nimeni nu va fi în stare
Să te doboare
Căci Eu te întăresc
Eu sufletu-ți păzesc
Doar Eu sunt Domnul Dumnezeu
Te chem pe nume, ești al Meu

De aceea, pentru că ai preț în ochii Mei
Pentru că ești prețuit și te iubesc, dau oameni pentru tine
La mine să privești, doar din apa Mea să bei
Viața ta e-n mâna Mea
Pace-n suflet poți avea, doar în Mine

Dacă ape-adânci vei trece
N-or putea sa te înece
Să nu te temi de nimic!
Focul nu te va aprinde
Căci al Meu braț se va-ntinde
Te va cuprinde
Sunt Cel ce te-a creat
Sunt al tău împarat
Eu sunt Mântuitorul tău
Te izbâvesc de orice rău

Cei ce Numele Meu poartă
Au în Mine-a vieții soartă
Ei nu se tem de nimic
Martori ai Mei sunt pe pământ
Caci ei vestesc al Meu Cuvânt
Prin Duhul Sfânt
Eu sunt de la-nceput
Eu totul am făcut
Cine se poate împotrivi
Când brațu-Mi voi descoperi

Ceva nou Casa-Mi va umple
E gata să se întâmple
Voi să uitați ce-a fost vechi
Tot poporul vreau să știe
Voi da râuri în pustie
De apa vie
Tu ești poporul Meu
Ales de Dumnezeu
Eu, Domnul te-am alcătuit
Prin Fiul Meu te-am mântuit.



„De aceea, pentru că ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuit şi te iubesc, dau oameni pentru tine, şi popoare pentru viaţa ta.”
Isaia 43:4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu