miercuri, 29 iulie 2015

Dumnezeu ne vorbeste si azi



Dumnezeu ne vorbeste si azi
Din Sion, straluceste la fel
Te apuca de mana cand cazi,
Te inalta si-ti da un sfant tel.

Caci El e sfant, El e sfant, El e sfant
El striga spre ceruri si spre pamant
Isi cheama poporul la judecata
Strangeti-Mi credinciosii Mei indata
Ce cu Mine prin jertfa au facut legamantul
E tarziu, vin degrab' , ascultati-Mi Cuvantul !

Vino-asculta poporul Meu drag
Voi vorbi, te voi instiinta
O asculta caci vin, sunt in prag
Ti-e in clocot oare credinta?

Da-Mi ca jertfa acum multumiri,
Implineste tot ce  Mi-ai jurat,
Caci in zi de necaz, izbaviri
Vei avea daca-n rugi M-ai chemat.

Domnul zice insa celui rau:
Poti sa-nsiri azi toata legea Mea
De-ti vorbesti de rau fratele tau,
M-ai uitat si esti pe-o cale rea.

Iata ce-ai facut
Si Eu am tacut
Ti-ai inchipuit  ca sunt ca tine,
Dar te mustru-acum,
Intoarce-te din drum,
Sa iei seama dar
Prea tarziu, va fi-n zadar,
Intoarce-te acum!

Psalmul 50:1,2,4,5,14,15,22,23:" Dumnezeu, da, Dumnezeu Domnul vorbeşte şi cheamă pământul, de la răsăritul soarelui până la asfinţitul lui.
Din Sion, care este întruparea frumuseţii desăvârşite, de acolo străluceşte Dumnezeu.
El strigă spre ceruri sus şi spre pământ, ca să judece pe poporul Său:
„Strângeţi-Mi pe credincioşii Mei, care au făcut legământ cu Mine prin jertfă!”
Atunci cerurile vor vesti dreptatea Lui, căci Dumnezeu este Cel ce judecă.
Adu ca jertfă lui Dumnezeu mulţumiri şi împlineşte-ţi juruinţele făcute Celui Preaînalt.
Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!
Luaţi seama, dar, voi care uitaţi pe Dumnezeu, ca nu cumva să vă sfâşii, şi să nu fie nimeni să vă scape.
Cine aduce mulţumiri ca jertfă, acela Mă proslăveşte, şi celui ce veghează asupra căii lui, aceluia îi voi arăta mântuirea lui Dumnezeu.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu